6 Ocak 2013 Pazar

İçinde bulunduğum ruh hali..


Biraz ara vermiştim .Yayo .Lana Del Rey eşliğinde gece başlıyor..


Huzur için çabaladığım şu zamanda, hayatımdaki herşey olması gerektiği gibimi bilmiyorum ama olması gerektiği gibi olsaydı,belkide hiçbirşeyin anlamı olmazdı.Zamansız aşklar,zamansız mutluluklar ve zamansız acılar gerçek mutluluğun resmini çizebilir asıl.Kötülüğü bilinmeyen saf zamanlar ,ancak ozaman yaşanabilir...Birşeylerin farkında olduğunu sananlar,kendi hariç herkesin sorunlarını ve acılarını küçümseyen insanlardan nefret ediyorum.Bazen hiç tanımadığım insanlarla konuşmak istiyorum.Onların acılarını yada mutluluklarını önemsemek istiyorum.
Cesaret edip yaşayamadığımız anlar ,boş ve manasız akıp giden bir ömür....
Zaman nasıl geçiyor anlamış değilim..
Sessiz ve huzurluyum bu gece kafamdan geçen herşeyi ölümsüzleştirdim :)

B.G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder