16 Aralık 2011 Cuma

Victorias Secret İstanbul


Victorias Secret İstanbul

Victorias Secret Parfüm
Victorias Secret Parfüm
Victorias Secret İstanbul
Victorias Secret İstanbul
Evet Victorias Secret , Victorias Secret diyorum başka birşey demiyorum. Bugün Nişantaşı Cits gitim ve daha içeri girer girmez başımı çevirdim ve ne göreyim Victorias Secret  mağazası. O an öyleyece kaldım ve bir an önce mağazayı gezmeliy,m diye düşündüm.
Mağazada neler var söyleyeyim açıkçası hayal kırıklığına uğradım biraz. İç çamaşırı yok bi daha , içeri tıklım tıklım dolu ama sadece parfüm, takılar bir de ufak tefek makyaj malzemeleri var. Heralde pazar payı olarak Türkiye yi biraz küçümsediler bilemiyorum artık ama ilerleyen günlerde Victorias Secret da bunun farkına varacaktır eminim. En son Moda makyaj malzemelerini ve diğer moda iç çamaşırları da gelecektir diye umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder