11 Aralık 2011 Pazar

Ünlülerin kombinleri neredenmiş bakalım:)

Beyaz Show‘un Cuma akşamı (9 Aralık 2011) yayınlanan bölümünün konuklarından Serenay Sarıkaya‘nın kıyafeti, Gamze Saraçoğlu tasarımı. Elbise, tasarımcının ‘Black Ink’ adını verdiği 2011-2012 Sonbahar/Kış Koleksiyonu’na ait ve İFW defilesinde de sergilenmişti. Daha detaylı bilgi ve butik adresleri

(Bu ürünün görseli ve tüm hakları satıcısına aittir. All rights reserved.) 

Umutsuz Ev Kadınları – Yasemin’in kız desenli kazağı: KOTON


KOTON‘dan :) Fiyatını bilmiyorum fakat şu an Koton’da %50′ye varan indirim var, yani oldukça uygun bir fiyata bulabileceğinizi düşünüyorum. Tüm Koton mağazalarında mevcut, hatta ben son birkaç gündür hem İstinye Park’ta, hem de Sapphire’de gördüm :)

İstinye Park – Koton mağazası

Adını Feriha Koydum – Şive Başoğlu tasarımları

Adını Feriha Koydum dizisinin 30.bölümünde (14 Ekim) Sanem Hanım‘ın mavi pontolon üzerine giydiği siyah bluz, 33. bölümünde (4 Kasım) Emir’in annesinin (Ahu Sungur) giydiği açık yeşil bluz ve 35. bölümünde yine Sanem Hanım’ın giydiği sarı, düşük omuzlu bluz Şive Başoğlu tasarımı. Başoğlu’nun tasarımlarını Building‘de ve Akmerkez ‘FashioNew Year’ pop-up store‘da bulabilirsiniz (5 Aralık 2011 – 5 Şubat 2011 tarihleri arasında).

Tasarımcıya ulaşmak için: sivebasoglu@hotmail.com
Adını Feriha Koydum – 30. bölüm

Adını Feriha Koydum – 33.bölüm

Adını Feriha Koydum – 35.bölüm

 (Ürünlerin görselleri ve hakları satıcısına aittir. OndaGördüm içeriğini korumak adına görünür bir şekilde ‘ondagordum.com’ yazmaktayım. Anlayışınız için teşekkür ederim :) )

Kuzey Güney – Banu’nun beyaz kabanı: Tuba Benian

Kuzey Güney‘in dün akşam (7 Aralık) yayınlanan bölümünde Banu‘nun (Bade İşçil) giydiği beyaz kaban Tuba Benian‘ın ‘Back to Silence’ isim 2010 – Sonbahar Kış Koleksiyonu’na ait. Kabanın aynı zamanda koyu füme rengi de mevcut. Bu rengini ise geçen sezon sıklıkla Adını Feriha Koydum‘daki Hande‘nin üzerinde görmüştük. Konuyla ilgili geçmiş yazım için lütfen tıklayınız :) Tasarımcı hakkında daha detaylı bilgi için: http://tubabenian.com/
Butik adresleri:
Atiye Sk. Uzay Apt. No:3 D:2 Nişantaşı – İSTANBUL Tel:0.212.292 42 06
Şahkulu Mah. Serdar-ı Ekrem Sok. No:33 Galata – İSTANBUL Tel:0212.327 22 23

Resim kaynağı: Tuba Benian Resmi Websitesi
(Bu ürünün görseli ve tüm hakları satıcısına aittir. All rights reserved.) 
Adını Feriha Koydum – 1.sezon – Hande’nin giydiği füme rengi kaban:

Bir Ömür Yetmez – Ezgi Mola’nın hardal rengi kabanı: ZARA

Bir Ömür Yetmez‘in bu hafta (5 Aralık) yayınlanan bölümünde Hazal‘ın (Ezgi Mola) giydiği hardal rengi kaban, ZARA‘nın 2011 – Sonbahar/Kış Koleksiyonu’na ait. Sezon fiyatı 199,95 TL. İncelemek isterseniz lütfen tıklayınız :)


Resim kaynağı: ZARA Resmi Websitesi
(Bu ürünün görselleri ve tüm hakları satıcısına aittir. All rights reserved.) 
Kabanın benzer bir modeliyse Topshop‘ta var. Şu an websitesinde sadece yeşil alternatifini görsem de hardal rengi de bu sezona ait. Topshop-İngiltere fiyatı 75,- £ (yani yaklaşık 217,50 TL). Kabanla yapılan güzel bir kombin görmek içinse buraya bakmanızı tavsiye ediyorum :)
Resimlerin kaynağı: TOPSHOP
(Bu ürünlerin görselleri ve tüm hakları satıcısına aittir. All rights reserved.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder